ページビューの合計

2019年8月31日土曜日

8月31日
August 31

  マレーシアの人気ファッション・ブロガー、チージー(Cheesie) さんに来てもらいました。彼女のフォロワー数は25万人です。
Ms. Cheese a popular Malaysian fashion blogger, visited us. Her number of followers is 250,000 people.
 


 
 
 
 
 
千両箱の重さを体験してもらいました。She experienced the weight of Senryo-bako.  



 


 
旧長谷川治郎兵衛家の回遊式の庭にも興味をもってもらいました。
She had interest also the stroll garden of the former Hasegawa residence.

 

 




 
8月30日
     三重テレビ 『ええじゃないか』の撮影がありました。
     A Mie TV program was filmed.






 
 
デレクターの人やカメラマンの人、音声の人など沢山の方に来てもらいました。
A lot of crew came, including director, cameraman and recording staff.  
 

 
チャンカワイさんと松島史奈さんにも紹介していただきました。
Mr. Chankawai and also Ms. Fumina Matsushima introduced them.  

 


 
 放送は、10月7日(月) の19:00からです。再放送は、10月12日(土)12:00からとのことです。それぞれ、三重テレビからです。
 
 
 その他は、テレビ神奈川(金)20:00~、テレビ埼玉(日)16:00~、千葉テレビ(水)19:00~、とちぎテレビ(土)14:00~、奈良テレビ(木)8:30~、KBS京都(日)12:30~、サンテレビ(土)13:05~ぎふチャン(木)19:00~、GYAO(ネット配信)からの配信とのことです。
 
 
 
 
 
8月31日
August 31
 
 
写真を撮ろうと思うと逃げていく「ハグロトンボ」をやっととらえることができました。
I was able to shoot at last, the Haguro tombo that escapes when I want to take a picture.
 



 

棉の葉っぱに「イトトンボ」がいました。
On there was "Ito tombo" on the Cotton leaf.
 
 

 
「ギンヤンマ」が迷い込んできましたので、金木犀の葉っぱの上で撮影しました。Get lost Gin-yanma came on the Kinmokusei leaves, So I took a photo.


 

 

 
 
庭には、「サルスベリ」の花が咲いています。
 In the garden, the flowers of "Sarusuberi are in bloom.

 
 
 

「ツユクサ」も目にすることができます。
You can also see Tsuyukusa.

 

 
  
「ヤブラン」の花も可愛く咲いています。
Yablan flowers are also cute.
 

 
 

 
少しその可憐な姿を部屋の片隅でも楽しんでいます。
I enjoy this pretty figure just a little in the corner of the room.

 

 

古いたたずまいにも、よく似合います。
It matches very well with the old-fashioned appearance too.


 

  
古色のなかにも華やかな柔らかさを感じています。
I feel gorgeous softness in the old-fashioned styles too.
 

 

 
 
 
 
 
 
 


0 件のコメント:

コメントを投稿